Kāpēc notiek tā, ka pēc kāda laika man piestāda papildus rēķinu par manu sūtījumu?

15 / 06 / 2018 09:50

Nosuti.lv – tas ir kurjeru salīdzināšanas serviss. Ko tas nozīmē? Pēc būtības, mēs esam starpnieki, kuri sadarbojās ar visām populārajām kurjera kompānijām Latvijā. Ideja ir tāda, lai apkopotu visus servisus zem viena jumta un izveidot meklēšanu, un kurjera izsaukumu maksimāli ērtu un izdevīgu - un tieši izdevīgums atšķir mūs no vienkārša starpnieka.

Lieta tādā, ka var griezties pa tiešo pie kurjera un jautāt viņam par atlaides iespējām – tā ir normāla prakse, ja Jūs sūtat vairākas pakas mēnesī. Parasti kurjeri dod Jums testa periodu, lai redzētu cik reāli Jūs sūtat un izvērtējot to, piemēro Jums atlaidi. Viss strādā lieliski, ja Jūs uzturat norunāto sūtāmo paku skaitu vai palielināt to. BET, Jūs varat zaudēt savu atlaidi, ja sūtat neregulāri vai arī Jūsu atlaide nebūs tādā apmērā kādā Jūs gribētu, vai, iespējams, Jūs gribētu vairāk opcijas kurjeru izvēlē, bet tad Jums nepieciešams uzturēt labu sūtījumu līmeni katram kurjeram atsevišķi.

Tieši šo problēmu risinājumam bija izveidots kurjeru salīdzināšanas serviss nosuti.lv – caur mums katru mēnesi tiek sūtītas vairāku tūkstošu pakas, tādēļ mums ir ļoti lielas atlaides no visiem kurjeriem un mums ir vieglāk uzturēt kopējo sūtījumu skaitu ar visiem kurjeriem.

Te arī mēs nonākam pie paša jautājuma: kāpēc notiek tā, ka pēc kāda laika man piestāda papildus rēķinu par manu sūtījumu? Lieta ir tāda, ka formējot pasūtījumu mājaslapā un izvēloties konkrētu kurjeru – tieši izvēlētais uzņēmums atbrauks pēc Jūsu pakas. Tas nozīmē, ka mēs fiziski neredzam Jūsu sūtījumu un tātad arī nevaram tieši izmērīt un nosvērt Jūsu paku, lai noteiktu precīzu cenu - līdz ar to, šī nasta gulstas uz klienta pleciem.
Un mēs saprotam, ka ne vienmēr ir iespējams ofisa vai mājas apstākļos tieši nosvērt vai izmērīt paku. Tādā gadījumā, tiešus mērījumus veic pats kurjers, kad Jūsu paka tiek atvesta uz noliktavu. Un ja gadās tā, ka Jūsu sūtījums ir izrādījies smagāks un lielāks, pēc Jūsu norādītajiem pieteikuma, tad kurjers piestāda mums papildus rēķinu, kuru mēs arī pārsūtam Jums. Pēc noteikumiem, rēķinus no kurjeriem mēs saņemam reizi mēnesī - no šejienes arī izriet, ka papildus rēķinu Jūs saņemat novēloti.
Protams, mēs cenšamies izveidot servisu tā, lai tas būtu maksimāli ērts un izdevīgs, un lieliski saprotam mūsu klientu sašutumu, kuri (iespējams) jau pēc sūtījuma saņemšanas, negaidīti saņem papildrēķinu par minēto sūtījumu – Jūs noteikti padomājat - atkal krāpšana? Mēs pastāvīgi sazināmies ar kurjeriem, lai uzlabotu šo situāciju, kuri jau šobrīd sāk sūtīt operatīvu informāciju par sūtījumiem, lai Jums nerastos negaidīti pārsteigumi.

Ar labākajiem novēlējumiem,
nosuti.lv komanda